Het eerste berichtje vanuit Suriname! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marieke Haas - WaarBenJij.nu Het eerste berichtje vanuit Suriname! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marieke Haas - WaarBenJij.nu

Het eerste berichtje vanuit Suriname!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

10 Februari 2015 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik iedereen bedanken die in het speciale boekje heeft geschreven. Het was ontzettend leuk om dit allemaal te lezen tijdens de 9 uur durende reis naar Suriname! Echt heel lief!! KIPPENVEL MOMENT!!

De reis verliep prima! We hebben helaas wel een uur later moeten vertrekken vanuit Schiphol i.v.m. een lekkage bij de gate!
Maar om 12.30 zijn we keurig de lucht in gegaan. Na heel wat films gezien te hebben kwamen we aan in Suriname.
We werden begroet met een warme lucht en een klein beetje motregen!
Maar ag... altijd beter dan in Nederland ;)

Ons appartement ziet er prima uit! De huisbaas woont boven ons en heeft ons een rondleiding gegeven. Ze wilde ook het alarm uitleggen dit ging niet helemaal goed... De hele buurt heeft het in ieder geval gehoord! jezus wat een herrie!

Verder zal ik heel wat moeten lezen... Dankjewel Dane, Vera, Karin en Caro... Ik mag maar liefst 20 kaarten open maken op verschillende tijden! Ik ben wel erg nieuwsgierig wat er allemaal in staat en heb al keurig de eerste 2 kaartjes open gemaakt! LIEF!

We zijn deze week lekker vrij... dus gaan ons maar eens oriënteren!

Tot de volgende keer!
Kus!

• 10 Februari 2015 - 12:20

John Timmer:

Hoi marieke

ik wens je alle goeds daar en een heel mooi leerproces. Maar denk eraan dat je ook een beetje gaat genieten he. Lieve groetjes john xxx

• 10 Februari 2015 - 12:54

Petra:

Hoi Marieke,
    Fijn dat de reis goed is gegaan. Geniet van deze week om alles te ontdekken.
    Gr Petra

• 10 Februari 2015 - 13:00

Cor Linders:

Hoi Marieke, we hadden al gezien dat je later was vertrokken .
    Fijn dat de reis goed is verlopen. Ik hoorde van je moeder dat je vanmorgen afvroeg geappt had.
    Geniet van deze vrije week.
    Groetjes uut kuuk

• 10 Februari 2015 - 13:03

Kimberly:

Mariee,

Leuk om bij te houden wat je doet!!
    veel plezier met de eerste dagen alles ontdekken en geniet er van!!
    missen je nu al hier!!

Veel liefs kimberly!

• 10 Februari 2015 - 13:05

Sjors:

kun je vast mooi bijkleuren die eerste week Marieke!
    Geniet er maar mooi van daar.

• 10 Februari 2015 - 13:19

Martha Linders:

Hoi Marieke mooi om te horen dat alles goed gegaan is.ook dat je verblijf er goed uit ziet! Geniet van je vrije week gr en een dikke kus.

• 10 Februari 2015 - 17:09

Diny Hendriks:

Ha Marie. Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen ondanks n uur vertraging. Maar kan de pret niet drukken toch? Geniet deze week van Paramaribo want miss. krijg je t nog ontzettend druk. Geniet ervan meissie
    Gr.van de Kalkhof

• 10 Februari 2015 - 17:51

Bepwillems:

Hoi Marieke.

fijn dat je goede reis hebt gehad.
    Geniet in Suriname.
    Groetjes Gradje en Bep.

• 10 Februari 2015 - 20:39

Dane Nabuurs:

Hee Marie,

Fijn om te zien waar je de komende tijd zal verblijven, dat gaat helemaal goed komen!
    Wat grappig dat die andere meiden ook zoveel kaarten hebben meegegeven;) hahaha!
    Geniet ervan meid en tot snel! Snel een Skypedate plannen?

xxxDane

p.s. ik zie het lijstje voor 1 maart met indanstijden etc. wel verschijnen oke?;)
    Grapje!

• 10 Februari 2015 - 21:56

Mam:

Hallo marieke

Ik heb nog foto's van gisteren
    Zal ik ze even sturen
    Staan op het fototoestel komt eraan
    Hoe is het met de warmte

• 11 Februari 2015 - 13:26

Denise:

Hee Marieke,

Veel plezier daar in Suriname.
    We missen je!

Liefs Denise♥

• 11 Februari 2015 - 13:26

Denise:

Hee Marieke,

Veel plezier daar in Suriname.
    We missen je!

Liefs Denise♥

• 12 Februari 2015 - 09:26

Annie En Tonny:

Hoi Marieke, fijn dat je goed aangekomen bent. Geniet van deze vrije week nog.
    dikke kus liefs Annie+Tonny