Alweer één maand in Nederland - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marieke Haas - WaarBenJij.nu Alweer één maand in Nederland - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marieke Haas - WaarBenJij.nu

Alweer één maand in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Marieke

18 Juli 2015 | Suriname, Paramaribo

Lieve mensen,

Het berichtje komt een beetje laat, ben namelijk alweer één maand terug in Nederland....

De reis was super gelopen in ging voor mijn gevoel toch best snel.
Na een toch wel prima reis kwamen we eindelijk aan in het (toen) regenachtige Nederland. Na wat controles, was het dan eindelijk zover..

Na 4,5 maand zag ik mijn lieve timmie en mijn papa en mama... en als grote verassing stonden mijn lieve vriendinnetjes Dane en Vera daar! oohh... wat een verassing! Ik heb ze dan ook allemaal een dikke knuffel gegeven. ! Dankjewel allemaal voor het erg warme en leuke ontvangst!
Ik vond het heerlijk om weer in de auto te zitten naar Haps toe.. Alles was groen, alles ging snel, alles was netjes opgeruimd, geen gaten in de weg etc. Ik genoot er van!!

Toen ik thuis kwam heb ik lekker kunnen knuffelen met lieve Dies en Floor. En als klap op de vuurpeil stond er een nieuwe auto voor mij klaar! GEWELDIG! Ford KA!! Onwijs bedankt lieve pap en mam. Binnen een uur was ik al helemaal gewend thuis.. heerlijk!
Zondags hadden we een welkomsthuis feestje en verjaardag van Tim en mij. Erg leuk feestje en leuk om iedereen weer te zien. Iedereen heeft kennis gemaakt met de borgoe fles! haha! helaas zijn de 3 flessen alweer leeg!

De dagen erna heb ik onwijs veel aan school moeten werken. mijn portfolio inleveren, toetsen maken! Ik heb het erg goed afgesloten!!! Nu op naar volgend half jaar.. mijn laatste stage! ik heb er onwijs veel zin in.

Dit is nu echt mijn laatste bericht. Wat heb ik een ongelooflijk mooie tijd achter de rug. Dit kan niemand meer van mij afnemen. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het trouw lezen van mijn berichtjes en het reageren hierop!

Heel veel liefs,
Marieke


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 27 Jan. 2015
Verslag gelezen: 1424
Totaal aantal bezoekers 10337

Voorgaande reizen:

27 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

09 Februari 2015 - 19 Juni 2015

Mijn stage in Suriname

Landen bezocht: