Het is bijna zover!! :) - Reisverslag uit Haps, Nederland van Marieke Haas - WaarBenJij.nu Het is bijna zover!! :) - Reisverslag uit Haps, Nederland van Marieke Haas - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!! :)

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

05 Februari 2015 | Nederland, Haps

Hallo allemaal,

Na lang twijfelen... heb ik toch de keuze gemaakt om een waarbenjij.nu aan te maken. Ik zal mijn best doen om de site zo goed mogelijk bij te houden!

Aanstaande maandag, 9 februari, vlieg ik om 11.30uur naar Paramaribo, de hoofdstad van Suriname! Ik ga samen met mijn klasgenoot Terry. We gaan voor 4,5 maand stage lopen op de spoedeisende hulp van het Academisch Ziekenhuis van Paramaribo (AZP). Ik heb er onwijs veel zin in...! Ben ontzettend benieuwd hoe de gezondheidszorg er uitziet?!

Naast stage lopen wil ik ook veel van het land bezichtigen. We zullen dus verschillende tripjes gaan maken naar het binnenland. Maar wat we misschien ook zullen doen is: een beetje partyen, beetje bij bruinen, beetje chillen, beetje salsa lessen volgen ect.... kortom wij zullen een onvergetelijke tijd tegemoet gaan! Ik kan niet wachten!!!

Maar helaas moet ik veel lieve mensen missen. Gelukkig heb ik nog een heel leuk weekend voor het vooruitzicht.

Ik zal jullie de komende tijd op de hoogte houden door op deze site leuke verhalen te schrijven!! Ik zal proberen jullie niet al te jaloers te maken.. :)

Veel liefs,
Marieke

  • 05 Februari 2015 - 22:31

    Jessica:

    Hee marieke!

    Super leuk dat je toch dit blog hebt aangemaakt ik ben benieuwd naar alle verhalen!!

    Xx jessica

  • 05 Februari 2015 - 22:53

    Marion:

    Hoi Marieke,
    Mooi de blog, kunnen we je volgen, wat zul je veel ervaring opdoen.
    Heel veel plezier. Goede reis.
    Groetjes Marion x

  • 06 Februari 2015 - 00:21

    Martha Linders:

    Mooi dat je een blog hebt leuk om toch op de hoogte te blijven hoe je reis en je werk ervaring is. Natuurlijk ook van je vrije tijd.Geniet ervan succes.

  • 06 Februari 2015 - 08:26

    Cor Linders:

    hallo Marieke, fijn dat we je kunnen volgen. Succes, goede reis. We zien elkaar nog.
    Ook jou collega succes en goede reis.
    Ome Cor.

  • 06 Februari 2015 - 16:23

    Diny Hendriks:

    Ha Marie.
    Leuk dat we zo jou verhalen kunnen volgen. Kzal ouw missen swoensdags an de keuketoffel.
    Goede reis meisje en geniet ook van die tijd in Paramaribo maar dat zal ongetwijfeld lukken bij jou.
    Groetjes
    Ton en Diny

  • 06 Februari 2015 - 18:37

    Marieke:

    Hee Marieke,

    Inderdaad, nu is het echt bijna zover!
    Leuk dat je deze gaat bijhouden! Ook leuk om zelf naderhand weer terug te lezen, want voor je het weet is het ook weer voorbij.. (Ja mams ook voor jou!)
    Het scheelt dat ik je naam mee heb, zo is er toch nog een beetje Marieke thuis!
    Heel spannend maar ook zo leuk, geniet ervan en denk erom ja.. dat je ons niet al te jaloers maakt!

    Maar eerst nog heel veel plezier dit weekend!
    Ik zie je snel! X

  • 06 Februari 2015 - 23:09

    Dane:

    Lieve Marie, waaaah.... We hebben maanden lang heel stoer gepraat over jouw avontuur maar nu komt het wel heel dichtbij! Meid, wat ga ik je missen! Ondanks dat weet ik dat je de reis van je leven gaat maken! Geniet ervan en we houden contact. Zet 'm op daar:) x

  • 08 Februari 2015 - 14:27

    Petra :

    Marietje,
    Zo spannend, nog een fijne zondag hier .
    Een goede reis.
    Gr Petra

  • 30 Maart 2015 - 09:07

    Bepwillem:

    Marieke fijn dat het goed met je gaat.
    En dat je al veel hebt gedaan.
    Geniet er maar van.
    Hier gaat alles goed ook met Gradje .
    groetjes Gradje en Bep.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 27 Jan. 2015
Verslag gelezen: 532
Totaal aantal bezoekers 10347

Voorgaande reizen:

27 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

09 Februari 2015 - 19 Juni 2015

Mijn stage in Suriname

Landen bezocht: